Új videót érkezett a Sifuhoz, melyben arról beszélnek a verekedős játék fejlesztői, hogy hogyan alkottak meg egy virtuális harcművészetet. Egyikük elmondása szerint körülbelül 160 különböző mozdulat van a játékban, melyeket egybe lehet majd fűzni.

A Sifut a párizsi független csapat, a Slocap készíti, akiknek az első munkája a hasonló témájú, 2017-ben megjelent Absolver volt. Új projektjükben egy igazi harcművészetet, a Pak Mei kung fut vették alapul, sikerült meggyőzniük ennek egyik mesterét, Benjamin Colussit, hogy segítsen nekik felvenni a játékhoz a mozdulatokat. Ezeket nem vették át egy az egyben a valóságból, néha átalakították őket, egyrészt azért, hogy jobban passzoljanak a játékmenethez, másrészt azért, hogy vagányabbak legyenek. Például lett volna egy kivégzés, mely során megszúrunk késsel valakit, de Colussi úgy látta, hogy jobban adta magát, ha egyszerűen elvágjuk az ellenfél torkát (igen, egyébként ez egy elég erőszakos játék). Kevin Roger animációs rendező szerint minden mozdulatot egy bizonyos szituációhoz találtak ki, a cél pedig az volt, hogy ezek egyszerre "hatásosak," "hihetők" és "szépek" legyenek.
A Sifuban egy olyan harcmestert fogunk irányítani, akinek megölik a családját, ezért bosszút esküszik. A slussz poén az lesz, hogy gyilkos hadjárata során a karakter folyamatosan öregedni fog (a végére tipikus fehér hajú mester válik belőle), minek következtében egyre nagyobbat csattannak a pofonjai.

A Sifu 2022. február 22-én fog megjelenni PC-re (Epic Games Store), PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.














Forrás:wignh

Hasonló témák: